خرید بهترین سرویس خواب با قیمت ارزان
نوشته شده توسط : لیلا

 

یزدرسا؛ امروزه انتخاب یک سرویس خواب مناسب برای افراد کار بسیار دشواری به نظر می رسد که باید دقت کافی را برای خرید آن به خرج دهند. برای خرید سرویس خواب باید به عوامل مختلفی توجه نمود. مثلا برای خرید سرویس خواب عروس کیفیت و کارایی و همچنین قیمت سرویس خواب  بسیار حائز اهمیت می باشد.
 
شاید شما فکر کنید که سرویس خواب تنها مکانی است برای خوابیدن اما هرگز این گونه نیست سرویس خواب بیش از آن که مکانی برای خوابیدن باشد محلی برای آرامش روحی افراد خانواده است.
 
با توجه به این که انسان ها ساعات تقریبا زیادی از شبانه روز را برای استراحت در اتاق خواب خود و خوابیدن سپری می کنند و اینجاست که به داشتن یک سرویس خواب راحت و شیک نیاز خواهند داشت و در چنین وضعیتی داشتن یک اتاق خواب شیک و مجلل حائز اهمیت است. خرید سرویس خواب استاندارد و با کیفیت و شیک جزء اصلی ترین ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که استفاده از تخت خواب نامناسب، علاوه بر آسیب رساندن به ستون فقرات، باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری در بدن انسان می شود.
 
ویژگی های سرویس خواب مناسب :
-به طورکلی تخت خواب با کیفیت نباید موقع خوابیدن یا برخاستن، صدا بدهد.
-تخت خواب چوبی از جنس ام دی اف بهترین انتخاب است، اما توجه داشته باشید که تخت باکیفیت نباید بوی بد بدهد.
-تخت باید به گونه ای باشد که قطعات آن به راحتی از یکدیگر جدا شوند چنین تخت خوابی برای حمل و نقل بسیار مناسب می باشد.
-بهترین حالت ارتفاع تخت خواب از سطح اتاق 40 تا 45 سانتیمتر است. زیرا ارتفاع کمتر از حالت استاندارد، موجب نارضایتی و جمع شدن پاها هنگام نشستن خواهد شد.
-عرض تخت خواب نیز به مانند ارتفاع آن باید استاندارد باشد.
-تخت باید سبک و راحت باشد تا به راحتی بتوان آن را جا به جا نمود.
-بهتر است که رنگ سرویس خواب با دکوراسیون اتاق خواب شما هماهنگی داشته باشد زیرا در این صورت به جذابیت اتاق خواب شما می افزاید.
 
اجزای سرویس خواب :
تخت خواب : می توان گفت تخت خواب یکی از اصلی ترین اجزای سرویس خواب به شمار میرود که در ادامه به طور اختصار درباره ی آن توضیح داده می شود.
پاتختی : پاتختی نیز یکی دیگر از اجزای سرویس خواب می باشد که استفاده های زیادی دارد می توان با قرار دادن پاتختی در کنار تخت خواب وسایل مورد نیاز خود مانند عینک ، کتاب را روی آن قرار داد.
میزآرایشی : از مهم ترین اجزاء در سرویس خواب که بانوان استفاده بیشتری از آن دارند، میز آرایش یا همان میز توالت می باشد . میزهای آرایشی معمولا دارای کشو هایی هستند که میتوان مقداری از وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار داد. بهتر است اگر فضای اتاق شما کم است میز آرایشی را انتخاب کنید که دارای کشوهای بیشتری باشد تا بتوانید مقدار بیشتری از وسایل خود را در آن نگهداری فرمایید..
آینه: آینه یکی دیگر از وسایل سرویس خواب است که به وفور از آن استفاده می شود و معمولا روی میز آرایش یا میز توالت قرار می گیرد. در سرویس خواب  بسته به نوع دکوراسیون اتاق و یا نیازو سلیقه تان می توانید از آینه های قدی ،رومیزی و یا متصل به دیوار استفاده نمایید.
کمد: یکی از وسایل ضروری سرویس خواب کمد می باشد که برحسب فضای اتاق خود میتوانید از مدل آینه دار و یا بدون آینه آن استفاده نمایید . کمد این امکان را به شما می دهد تا لباس و وسایل دیگر خود مانند کیف و کفش و هرچیز دیگری که نیازتان است را در کمد نگه داری نمایید .اگر اتاق شما دارای کمد دیواری می باشد نیازی به خرید کمد در سرویس خواب نخواهید داشت چون باعث گرفتگی فضای اتاق خواهد شد.
پاف: پاف یکی از اجزای فرعی سرویس خواب به شمار می رود و به مبل بدون پشتی گفته می شود که در ارتفاعی پایین تر از تخت  قرار می گیرد. که به نظر میرسد بودن پاف در کنار سرویس خواب به صورت تشریفاتی است و برای تکمیل سرویس خواب وجود دارد البته کارایی هایی نیز دارد که نسبت به کارایی بقیه اجزا سرویس خواب کمتر است . به عوان مثال از پاف های صندوقی میتوان برای نگهداری اشیاءاستفاده نمود.
 
ابعاد تخت خواب مناسب :
ابعاد تخت خواب با توجه به فضا و متراژ اتاق خواب تعیین می شود. تخت خواب های متوسط و معمولی با عرض 90 سانتی متری برای یک نفره، و عرض 160 سانتی متری برای تخت  دو نفره مناسب هستند. همچنین ابعاد آن با توجه به قیمت سرویس خواب متغیر خواهد بود.
 
ویژگی های سرویس خواب عروس :
سرویس خواب عروس علاوه بر نرمی و راحتی، باید زیبایی و استایل مناسب و چشم نوازی داشته باشد بطوریکه با سایر المان های موجود در اتاق خواب نیز هماهنگی کامل داشته باشد. امروزه تنوع بسیار زیاد سرویس خواب در بازار موجب سخت شدن انتخاب از بین رنگ ها و طرح های متنوع آن شده است. بطوریکه برای پیدا کردن یک تخت خواب راحت و شیک، بایستی ساعت ها زمان صرف کنید تا بتوانید سرویس خواب دو نفره مناسب با سطح قیمت مورد نظر خود را پیدا کنید.
وجود مدل های مختلف سرویس خواب عروس چوبی و سلطنتی لوکس در بهترین کیفیت اولین قدم برای انتخاب مناسب شما می باشد. وجود کیفیت ساخت بالا در تخت خواب های دونفره در قیمت های مناسب و تضمین کیفیت، بزرگ ترین نکاتی خواهد بود که باید به آن توجه نمایید.
 
نکات مهم در خرید تخت خواب :
نکات مهمی که قبل از خرید تخت خواب باید به آن ها توجه کنید بسیارزیاد هستند این موارد به طور اختصار عبارتند از:
-توجه به متراژ و فضای خالی اتاق خواب
-توجه به تعداد افراد استفاده کننده از تخت خواب
-توجه به قد و وزن افراد استفاده کننده از تخت خواب
-توجه به فضای کافی از بابت عرض تخت خواب. با توجه به اینکه اکثر مردم کشور ما از مشکلات چاقی رنج می برند، توجه به سایز بدن افراد استفاده کننده از تخت خواب، امری ضروری می باشد.
-توجه به طول قد افراد استفاده کننده از تخت خواب، همواره باید طول تخت از قد افراد بیشتر بوده باشد و توجه به این نکته نیز ضروری است.
 همچنین علاوه بر نکات فوق، نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق خواب، همچنین محدوده سنی استفاده کننده نیز مهم است.
همچنین برای سرویس خواب عروس استفاده از چوب سفید و رنگ های روشن، زیبایی دلنوازی دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دی ایران مبلمان و سرویس خواب و تخت خواب مناسب و مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کرده و تهیه کنید. خرید از این فروشگاه این امکان را به شما می دهد تا طرح های مورد نظر خود را پیدا کرده و با توجه به فضا و نکاتی که گفته شد، تخت خواب مناسبتان را تهیه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: